Wybierasz kursy, które chcesz zamówić, określając liczbę pracowników.
Wybierasz kursy, które chcesz zamówić, określając liczbę pracowników.
Rejestrujesz się w serwisie i aktywujesz swoje konto.
Wybierasz wygodną dla siebie metodę płatności.
Z pomocą panelu administracyjnego, w łatwy sposób przypisujesz pracowników do wykupionych kursów.
Listę pracowników możesz zaimportować z popularnych formatów plików, np. Excel.
W dowolnym momencie sprawdzasz, na jakim etapie szkolenia jest każdy z pracowników.
Szybko uzyskasz informacje, kto kurs ukończył lub ile procent kursu danemu pracownikowi pozostało. Pamiętaj, że w każdej chwili masz możliwość zarządzania kursami, np. zmienić dane pracowników lub anulować szkolenie osobie, która nie przystąpiła do egzaminu.
Gdy Twój pracownik lub pracownicy zakończą kurs zdanym egzaminem, składasz zamówienie certyfikatów i dostajesz je pocztą.
Twój pracodawca udostępni Ci kurs, o czym zostajesz powiadomiony poprzez e-mail.
Dane zawarte w e-mailu pozwolą zalogować się do systemu.
Po sprawdzeniu swoich danych przystępujesz do szkolenia.
Kurs kończy się krótkim egzaminem.
Po zdanym egzaminie, od pracodawcy uzyskasz swój certyfikat.